måndag 9 september 2013

Gomorron, slept much?

Har haft en mysig helg med mamma i Sollefteå ^^ men igår eftermiddag fick jag bege mig hemåt eftersom jag tagit på mig att jobba natt. Var en lugn natt och när jag väl kom hem kvart över sju var jag riktigt sleten!
Fick sova 3 timmar, sen tyckte grannen att det var okej att ta fram betongborren >.< inte det mjukaste uppvaknande kan man ju säga (och såklart nu när jag är uppe efter att jag inte kunde somna om i oväsendet, så har grannen slutat borra...for now iaf). Jag lär däcka senare idag! Men vaknade iaf med strålande sol ute :D kanske man ska passa på och njuta av den lite innan höstkylan sveper in?


Nu sitter jag och mumsar skorpor till Top Gear. Ska nog göra mig lite kaffe för att piggna till lite :p 

För övrig sker det lite nedräkningar nu i min vardag :D Det är nämligen 12 dagar tills jag blir 24, 13 dagar tills jag åker ner till Karlshamn och packar ihop sambo och katter för att om 20 dagar flytta till Norrland ^^ och det är 30 dagar kvar till Turkietresan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar