fredag 20 september 2013

Mys i Solle

Nu sitter man återigen hos mamma och pappa och har det mysig ^^ Ätit god mamma-pizza med amarula och götta till efterrätt :D Kollat på Idol, och är lite småchockad över hur svenska folket röstar, clearly enbart på looks i vissa fall >.<

Nu sitter jag bara och slösurfar. Är jättesugen på att rita mera (får hålla mig borta från inspirationsmappen för att inte få mer ritsug), men såklart har jag inte packat med mig några ritsaker alls -_-

Jag har iaf haft 1/2 poäng på jobbet idag, vilket innebär att jag måste vara tillgänglig några timmar i början av passet om de skulle behöva extra gubbar på jobbet. Om inte, så är jag ledig (: och det blev jag. Så jag har i lugn och ro packat inför först då Sollefteåvisit och sedan på söndag Karlshamnsresan (:


Kan ju till mina sydligare läsare visa (antar att dem här omkring redan sett bilderna..kanske dem i söder med?) hur det ser ut lite här omkring efter regnet som forsat ner här! Har själv inte märkt av överdriven nederbörd i Östersund, men andra ställen har väl fått desto mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar