lördag 7 september 2013

Sofflördag

sitter just nu och och softar i Sollefteå hos mamma och pappa. Bara jag och mamma hemma i helgen då pappa är ute och jagar.
När jag kom igår blev det en annan variant av mammas fredagspizza, nämligen varma mackor med massa gosakern på ^^ Sen satt vi och surrade och tittade på diverse program på tv.

Nu sitter jag själv i soffan då mamma är uppe och pysslar om ett par hyllor. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde varit ut på en springtur, men jag har inte jättelust. Känner för att rita, men har inte med mig några saker för de "/

Testar iaf att skriva det här inlägget på pappas surfplatta, kan ju säga att jag blir alltid så sugen på att köpa en egen. Men det får nog vänta någon månad eller två ;p
Vilket ganska meningslöst inlägg det här blev känner jag xD men men..
Ska iaf tilläggas här att jag saknar Tage sjukt mycke! ^^ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar