torsdag 12 september 2013

Gräver i målarlådan till ljuva toner

Vaknade av ett intressant samtal xD som jag artigt fick tacka nej till :p har nämligen blivit medlem på Modellbilder.se för att kunna se andras fotosessioner och få lite inspiration till mitt ritande (skulle vilja så småningom rita av kreativa fotosessioner..om jag hittar några). Iaf så var det en fotograf från Stockholm som hade sett mina ynka två bilder jag lagt upp, och undrade om jag var intresserad av jobb, lättklädda bilder till en betalsajt ''/ haha fick artigt säga att lättklätt var nog inte riktigt vad jag var ute efter om jag skulle modella xD

Sen var det ju lika bra att kliva upp. Tog mig en dusch direkt, sedan tog jag fram målarlådan och satte igång med nya projektet..kommer inte lägga upp någon wip bild, ni får se den när den är färdig ^^


Sitter samtidigt och lyssnar på underbart bra musik ^^ min playlist med en blandning av reggae, folkmusik och klezmer :D Här kommer ett litet smakprov av vad som finns i listan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar