lördag 5 oktober 2013

Back in Östersund

Ja, nu är hela bohaget med sambo och katter bosatt i Östersund ^^ Har inte bloggat på ett tag då det varit så mycket annat att göra. Köra, packa ner, köra och packa upp. Inte för att vi än (efter en vecka) fått upp allt. Jag hade inte bästa starten på uppackandet då jag låg med feber ''/
Kommer väl lite bilder när det börja bli nån ordning här.

Men resan upp gick jättebra! Vi sålde av soffan innan vi for, så nu är vi sofflös ett tag :p men annars fick allt plats, något som Tage varit lite nervös över ;p Medan jag varit mer nervös över hur resan med katterna skulle gå, men det gick riktigt bra! Dem fick en halv Postafen var innan vi åkte, sen sov dem typ hela resan, ville inte ens ha en kisspaus! :o Men nu verkar dem börja känna sig som hemma här (:

Nu har jag bara fyra jobbpass kvar, sedan är den en veckas semester i Turkiet som väntar! :D Ska bli så skönt med lite värme! Hämtade ut nya passet igår..visar inte hur det blev för jag är inte nöjd xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar