måndag 4 mars 2013

Veckans första leverans :)

Startade denna veckan supertrött! Har nog aldrig varit såhär trött om morgonen! Har säkert att göra med att jag sovit dåligt, kanske för ivrig att komma till praktiken? Och för att få hem min kamera? Har iaf vaknat en massa under natten "/

Men tog mig upp och iväg! Dagens praktik har gått bra, jag och min handledare har haft fyra patienter, men ja gjort det mesta..hon ska kunna börjar rulla tummarna snart under våra pass ;p gick som sagt bra, inga hemskrivningar idag dock ;p varje gång jag haft egna patienter har det alltid varit nån som ska skrivas ut.

Hemma låg en sambo helt däckad och förkyld i soffan, hoppas verkligen inte jag med åker på det!!
Blev en enkel middag idag i form av toast ^^ annars har det bara kollats på de sista Solsidan avsnitten och nu har vi tagit upp Greys Anatomy tittandet igen :D

Det har inte kommit någon avi för kamera eller skrivare idag. Men har fått hem sakerna jag köpte från Oriflame ^^ lite smått o gott!
-Feet up fotkräm
-Ultra Glam (parfym)
-Pure Nature (lipsyl, luktar såå gott (acai) och är såå bra ;)
-Power Shine (lipgloss)
-Rosa ögonskugga
-Matte Control Pressed Powder
-Hand & body cream
-Charity bracelet
-Swedish Spa body loation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar