tisdag 19 mars 2013

Top of the mornin' to yah!

Hade inte alls lust att stiga upp då klockan ringde vid fyra >.< har sovit såå dåligt!
Återigen tog det en evighet för mig att somna igårkväll, jag brukar aldrig ha problem att somna! Och som pricken över i så mådde jag dessutom illa -_- usch, vill vara ledig längre!

Men det är bara att ta sig i kragen och dra iväg! Får se vad det blir av denna dagen, ska vara två timmat på KTC (Kliniskt Tränings Centrum), så blir ju inte jättemycke praktik "/

Igår hände inte mycket alls, jag kom inte iväg till gymmet >.< måste verkligen skärpa mig! Pluggade dock en del, vilket var bra gjort av mig :p sen så blev det inte så mycket mer, jag planerade till en ny tavla..nu måste jag bara köpa en tillräckligt stor duk :D det kollades också på lite Big Bang Theory och Greys Anatomy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar