tisdag 19 mars 2013

Fiskbullar och Greys

Nu är det nog dags att krypa i säng tror ja, försöka få lite mer sömn än vad föregående natt erbjöd.

Efter att ja kom hem har det inte hänt så mycket, var iväg och handlade, kom som vanligt hem med en massa vi inte skulle ha >.< men men..
Hemma igen blev det middag, för min del bjöds det på fiskbullar ^^ blev sugen på de och kom på att jag hade en burk i skafferiet :D sen så har det bara blivit Greys tittande! Är spännande nu ;p

Imorn ska jag försöka få in lite mer pluggande, behöver ju inte lägga mig så tidigt imorn, så lite plugg kan jag nog hinna med, men det är svårt då det finns en massa saker som är roligare som man också vill hinna med ;p

Glömde såklart att köpa nått jag kan ha till lunch framöver, blir väl att ha med sig nån paprika/zucchini macka..spännande! Usch, tråkigt att komma på vad man ska ha till lunch, har varit så lätt att bara blanda ihop en shake på morgonen att ta med, men nu är de slut, och tyvärr kostar de ganska mycket (håller utkik efter extrapriset ;)

Nej nu ska jag ta och sova, eller iaf försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar