lördag 16 mars 2013

Lördagsmys?

Efter en väldigt (!) lugn praktikkväll så är jag äntligen hemma. Har mest suttit i personalrummet, pratat och tittat på tv, och mellan varven gått en runda på avdelningen, delat lite piller, hängt lite dropp och satt en PVK :p

Men nu sitter ja i en sambotom lägenhet med mina katter :p kollar på konståkning och äter en kvällsmacka. Ska väl snart krypa i säng tror ja, känner mig rätt sleten.

Funderade på en sak nyss då ja i lugn o ro rostade min macka..VARFÖR görs brödrostar men rostnivåer upp till 6?? Jag har då aldrig haft den på mer än 3,5 och då blir brödet perfekt rostat. Det lär ju bara vara en kolbit om man ställer den på 6an, finns det folk som efterfrågat den typen av rostning eller? :s

Skulle vara fyndig och lägga in en bild på en brödrost, så googlade fram denna, den hade jag velat ha, tufft ju! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar