torsdag 7 mars 2013

Stress och kameralek

Jisses vilken dag! Har varit jättestressigt på praktiken, blev inte tid till något frukost uppehåll, och knappt tid till lunch "/ inte konstigt ja hade sprängande huvudvärk lagom tills ja slutade då man gått utan kaffe hela dan?! ;p
Men det har ändå varit en bra dag! Kopplat lite dropp, delat massa mediciner också har jag satt min första v-sond ! :D och det gick hur bra som helst!

På väg hem somnade jag som en stock på tåget, trodde att huvudvärken försvann under den lilla luren, men icke! Kom hem, tog lite tabletter..sen däckade jag i soffan nån timme, så skönt! Hade nog kunnat sova tills imorgonbitti :p men tog mig iaf upp och gjorde middag -lax med yoghurtsås och tagliatelle :)

Efter maten tittades det på några avsnitt Greys Anatomy. Har även lekt lite med nya kameran ikväll ^^ är såå nöjd!! Visar lite bilder imorn då det ska lekas mer på min lediga dag :)

Nu lite mera Greys innan läggdags! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar