söndag 3 mars 2013

SUNday

Söndag igen ja! Har varit en skön helg, och ser faktiskt fram emot morgondagen (kanske inte att kliva upp kl 4 men..)! Längtan till den kommande veckan kan ju även ha att göra med att jag hoppas jag får hem min systemkamera jag beställde antingen imorgon eller på tisdag ^^
Än har söndagen varit bra och härligt solig! Började med ett gympass..träna bort träningsvärken från gårdagens yoga ;p passade även på att njuta lite av solen efteråt ^^ Sen har jag slappat lite framför tvn, tagit en dusch, slappat lite till och ganska nyligen tvättat golven (:

Igår var vi iväg till Tim, Bella och Julius i Ringamåla för spelkväll. Riktigt roligt! Blev frågesport om pop och schlager, Brainstorm och Med andra ord (: måste definitivt göras om! :D


Nu väntar jag på mat ^^ Tage, Tobbe och Stefan är iväg och hämtar vår beställda mat, blir indiskt för min del n__n
Annars ikväll blir det nog lite ritande/målande eller Simsspelande, iaf fram till nio då jag måste lägga mig och sova. En tråkig sak med att behöva kliva upp fyra är att jag måste lägga mig nio, och såklart börjar alla bra tvprogram som jag vill se prick nio >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar