fredag 22 mars 2013

Fredag!

Snart slut på denna arbetsveckan! Ska bli skönt att sova lite ^^ känner inte alls att vakna just nu, får hoppas jag kommer igång bättre efter en nap på tåget :p

Gårdagens praktikpass gick jättebra, hade fyra patienter, som det var en del att pyssla med. Får väl se hur det blir idag, är meningen att jag ska handleda "min" kurs 6a, ska nog gå bra...om jag inte somnar vill säga ;p

När jag kom hem igår upptäckte vi att vi har en godisråtta i hushållet (mer än mig då), Nima verkar älska godis! Visste sen innan att hon gillade jordgubbsremmar, men igår bjöd vi henne på det lilla som fanns kvar; persikor, nappar och de där flaskorna som är hälften rosa hälften blå, hade vi tillåtit hade hon gärna tuggat i sig alla, men hon hann nog bara få nått slickprov :p (vet inte om det är farligt för katter att äta godis? Choklad ska ju inte vara bra sägs det, men det är hon inte lika förtjust i som annat ;)

Nu ska jag nog ta en snabb powernap innan jag ska dra mig mot tåget! Hah har btw tänkt på att håret gör väldigt mycket för en bild! Nästan alla ego bilder jag lagt upp på senaste är med jobbfrisyren -vilket ger en look av att knappt ha något hår alls, börjar blir lite tråkigt! Man blir nästan helt chockad då man släpper ut håret när man är ledig..att man hade så mycket hår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar