torsdag 14 mars 2013

The National

Denna dagen har verkligen varit slapp!! Jag som skulle gymma och plugga?! Blev ju inget med de >.<
Jag har istället suttit en bra stund i soffan och degat, sedan tog jag tag lite i mig och målade klart Moas tavla :D blir att leverera den på lördag ^^


Nu ett tag har jag försökt googla vad det kan vara för fel på vår lilla Chessie :s hon har blivit jätte skygg och hoppar till för minsta lilla. Började häromdagen rejält då Tage flyttade på sitt ben och hon blev livrädd och for över vardagsrumsbordet och spillde ut ett glas med cola så det skvätte upp efter väggarna ''/ Och idag har hon busat massa med Nima, drog även en repa över min rygg när ja satt i soffan...jag skrek såklart till, inte så trevligt med vassa klor i ryggen >.< märkte då även att jag var lite blöt, vi bedömde det som kiss :s Och nyss blev hon livrädd då Nima hoppade ner från en kartong, hon flög över skrivbordet och bakom soffan..även då skvätte hon ifrån sig lite kiss, och hade sen kissat bakom soffan. Vad kan det vara med henne?! Man blir ju orolig! Tage tycker även att hon äter sämre och blivit lite magrare...
Nu smyger hon omkring och reagerar på minsta lilla ljud och rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar