lördag 23 mars 2013

Lördag

Fick sluta liite tidigare igår (: Rullade på riktigt bra, tror vi startade dagen med 17 patienter (jag hade tre av dem), och inför helgen var där bara 4 patienter kvar :p tror till och med jag skötte mig rätt bra som handledare :p

Påväg hem fick Moa guida mig hur jag ska ta mig till operation på måndag, dit jag gick innan ja skulle hem var inte rätt iaf xD men nu vet jag var ja ska nånstans (:

Vilket fredagsmys det blev igår sen! ...eller? Blev iaf god middag, och nostalgiglass till efterrätt ^^ kollade lite på tv, och hann även youtuba lite på hur man intuberar :p så man är beredd att ge det ett försök om man blir tillfrågad på måndag ;)


Runt åtta typ så somnade jag som en stock i soffan xD sov till tio ca..var vaken en halvtimme typ och somnade sedan i två timmar till haha...sen var det dags att flytta sig till sovrummet, där jag sovit fram till halv nio :p så nu är jag minsann rätt utvilad! Tagit igen för veckan :D

Nu ska jag dra iväg till gymmet för ett yoga pass ^^ see yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar