onsdag 13 mars 2013

Ikea och kaos

Gårdagens praktikpass gick jättebra! :D hade mina egna patienter, och det känns mycket bättre efter mittbedömningen! Hade rond helt själv, hade hemskrivningar och hjälpte även min handledare och en annan sjuksköterska med deras patienter då det blev rörigt för att hälften av personalen skulle iväg på ergonomi möte :p men det gick som sagt bra (: kände inte alls av att jag var trött, förrän jag satte mig på tåget hem :p

Hemma blev det bara in och vända typ. Blev planerat under dagen att följa med Tim, Bella och Julius till Ikea :p Så åkte iväg till Ringamåla nästan direkt då ja kommit hem, där blev vi bjudna på mat ^^ sen bar det iväg till Älmhult (:
Jag åkte dit med tanken att inte handla något alls! Tage skulle köpa ett skrivbord och Bella hade sin lilla lista ;p slutade med att jag handlade kollegieblock för 10kr, och blev bjuden på kaffe och bulle (bullen var för övrigt seg o kall, säkert stått framme hela dagen) av Tage (Tage blev dock utan skrivbord, men tre korvar mättare xD) Jag har nog aldrig shoppat så hårt på Ikea ;p


Kom hem till ett kaos efter praktiken igår, Tage hade flyttat soffan så att det nya skrivbordet skulle få plats. Orkade inte göra nått åt stöket igår då vi kom hem, var sjukt trött så däckade i soffan med en gång!
Men idag blir det att organisera lite! Ska också försöka plugga lite..får väl se hur det blir med de xD


Haha Nima fick sniffa på cigarren vi har liggandes här hemma..och väldigt oväntat så gillade hon den xD hade hon fått hade hon nog slickat i sig hela :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar