söndag 1 december 2013

Första advent

Idag blev det att ställa klockan tidigt och pallra sig upp för lite extrajobb. Alltid trevligt att gå till jobbet, och såklart alltid trevligt med lite extra cash ;p

Hemma har jag inte gjort särskilt mycke...när jag tänker efter vet jag faktiskt inte alls vad jag pysslat med :s galet! Blev iaf bjuden på goda biffar som Tage lagat ^^ sen har vi kollat på massa 70s Show och jag har letat efter en nyårsblåsa..går si sådär >.< Men har i alla fall myst till det första tända ljuset i staken, också ett glas vitt på de ;)


Hade rätt så mycket planer för kvällen, massa pyssel som ska göras (kan tyvärr inte gå in på några detaljer ;), men istället blev det en biljett till Blekinge beställd till nyår ^^ sen som sagt blev det ett evigt sökande efter en nyårsklänning, och sen fastnade jag i fixandet med min sista julklapp, förhoppningsvis är den färdig snart med (:
Men det jag inte hunnit i helgen (dvs allt jag planerat >.<) får jag väl fixa imorgon när jag är ledig. Jag skulle ju ha bakat lussebullar så här lagom till första advent! :o Aja..det får väl bli bullar till andra advent istället!

Nu ska jag nog försöka avklara en av mina planer iaf, träna och duscha ;p
På återseende y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar