lördag 30 november 2013

Kolbullar och julpynt

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har jobbat på som vanligt, och varit ganska så trött..konstant xD Måste försöka ändra på de. Men nu är jag iaf ledig till på tisdag, och ska ägna den här helgen åt lite pyssel ^^ ska bl.a. baka lussebullar :D

Igår var jag och Tage nere på stan och handlade de sista julklapparna, vi blev även bjudna på goda kolbullar på torget, kommer nog göras ibland om Tage får bestämma ;p men blir nog inte lika goda på spis som över öppen eld.
Sedan drog vi upp på Lillänge för att handla lite mat och julprylar. Jag fick äntligen med mig en vit julgran hem :D Så vi kunde ju inte låta bli att packa upp den :p Tage måste ju få njuta lite av julpyntet med innan han åker ner till Blekinge ;p Jag plockade även upp min lilla tomteby, den ser dock lite tom ut :s



Nu ska jag nog sätta igång med lite av mitt pysslande. Är till och med så duktig att jag tvättar tom hela tvättkorgen idag! :D inte dåligt!
Hoppas alla har en fin helg! Det tänkte jag ha iaf! (snöar gör det med :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar