torsdag 12 december 2013

Home alone

Jaha, då släppte man av Tage på flygplatsen i förmiddags...stod ett litet tag och väntade på att han skulle komma ut igen :p kändes så konstigt att sätta sig i bilen själv. Halvvägs hem så glömde jag vad jag just gjort och fick den välbekanta känslan av att Tage och katterna väntar där hemma..men icke! Bara jag och katterna nu! Men det ska nog gå bra, snart är det ju min tur att flyga till Blekinge ^^

När jag kom hem så satte jag igång och städade, nu har jag bara sovrummen kvar! Känns alltid så sköt när man har det nystädat..varför städar man inte oftare? :p

Nu börjar det här med att man inte vet vad man ska äta till middag, är ju så tråkigt att göra mat åt bara sig själv. Tur jag har blodpudding i frysen ;p
¨
Resten av kvällen ska jag bara hänga i soffan, just nu framför Musikhjälpen..ska nog ta och önska mig en låt tror jag ^^ Ska nog också försöka beställa lite kläder inför nyår innan det blir alldeles för sent och man inte hinner få hem det. Man kanske ska sätta sig och rita lite med (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar