onsdag 11 december 2013

Minijul!

Jobbat ännu ett pass av min allt för hattiga vecka..har blivit jobb varannan dag, vilket inte är det bästa, men till helgen och efter ska det nog var tillbaka till det normala.

Igår hade jag och Tage minijulafton här ^^ mest för att Tages ena present inte skulle fått plats på flyget ner. Han fick nämligen ett set med keramiska pannor och kastruller :D


Och då ville ju älsklingen se när jag öppnade min julklapp med (: fick välbehövliga Letraset väskor till mina färgpennor :D supernajs! ;)


Kan även passa på att visa senaste porträttprojektet som var en födelsedagspresent till min syster som fyllde år igår ^^ <3

Nu blir det snart till att laga till lite middag, enchiladas på menyn idag ^^ Sedan kanske jag ska ta mig i kragen och baka något med mitt saffran som legat i plånboken några dagar (vecka?), blir nog en sats lussebullar..någon som har förslag på annat gott med saffran?
Annars blir det bara mys med Tage då det är sista kvällen innan han åker ner till Blekinge ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar