söndag 15 december 2013

Auktion och inspiration

Idag var det INTE kul att kliva upp! Tror att det skottats hela natten, bara för att jävlas! Låter som bara den när dem skrapar runt! Hjälpte ju inte sömnen att jag la mig först halv ett >.< efter många om och men åkte Kodjo porträttet upp på Musikhjälpens auktionssida, den såldes idag för 380kr!! :D (tror jag har några släktingar/familjemedlemmar att tacka för de ;p).

Nu ska jag alldeles snart ta mig upp ur soffan för att köra ett litet träningspass. Har egentligen inte lust, men känns som att det kan behövas.
För övrigt efter jobbet har jag mest legat i soffa :p lekt lite med katterna, var ju tvungen att rasta Chessie..hon var helt omöjlig, rev ner saker i badrumsskåpet, snodde mina soap nuts och rev runt i julgranen. Men efter lite lek med laserpekaren så var hon helt slut, har aldrig sett henne flåsa med tungan ute :o

Har också kikat på lite bilder av Hayden Williams, väldigt bra inspiration!



Nu sitter jag bara och slöglor på tv. Som sagt borde jag träna, mästare i uppskjutning! Är så grymt sugen på Chai latte från Starbucks med! Varför finns det inte i Östersund?? :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar