lördag 28 december 2013

Feberhjärna?

Tror inte jag är helt pigg :s MEN nu är det bara (förhoppningsvis) en arbetsdag innan jag har en veckas ledigt ^^ Dagens arbetspass har ändå gått rätt snabbt, så får hoppas att morgondagen går lite smidigt trots att jag är lite mosig i huvudet...misstänker att det är nått på gång >.< så typiskt när man ska vara ledig.

Efter jobbet idag tog jag en välbehövlig nap på soffan ^^ men var nog mer trött när jag vakna..som vanligt :p men sedan gjorde jag ett ryck och dammsög iaf, så nått vettigt har jag ju åstadkommit :p Sen har jag mest inte gjort något alls, kollat på film..typ. Sen har jag äntligen bokat hemresan från Blekinge..bättre sent än aldrig, blir 12 timmar med tåg! Får ladda upp med många böcker ;p

Har verkligen skjutit upp till sista dagen att åka och handla, måste ju bunkra upp kattmat och kattsand. Sen ska jag ju packa med...fortfarande tveksam på om jag komma få plats med allt jag vill ha med mig, men visserligen brukar jag ha en tendens till att packa alldeles för mycket med :p

Blev ju tillslut en frisyr av mitt friss igår med :D Jag är supernöjd, och kommer nog att fortsätta att gå till Nikita Hair Kärnan ^^


Måste ju visa vad jag köpte inför julmys med familjen med, tyckte att det var lite roligt ^^ men hade inga stora förhoppningar då jag inte tycker om öl/ale, men var ju tvungen bara på namnet ;p


Premiäranvände btw julklappsmikron jag och Tage fick av mamma och pappa ^^ gjorde middag i form av popcorn idag xD alltid nått då man inte haft någon matlust på hela dagen :s Det blev iaf goda popcorn, fin fin mikro det där ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar