fredag 13 december 2013

Lucia/ fredag den 13de

Lite märkligt tycker jag nog att det är att inte många (om man går efter FB uppdateringar -brukar alltid finnas massor), knappt ingen som uppmärksammat att det är fredag den 13de idag :o Kanske visserligen är en bra grej?

Har tillbringat min Luciaförmiddag på jobbet, blev faktiskt bjudna på varsin lussebulle ^^ Har många gånger under dagen tänkt att jag ska smsa Tage för att höra vad vi ska hitta på för middag..sen kommer jag på att jag kan äta vad tusan jag vill då bara jag är hemma :p så idag blev det risgrynsgröt till middag :D

Igår kändes det riktigt tomt här, trots att jag hade katterna och n'Ivar på besök. Den där Ivar verkar ställt till med en hel del under natten. Jag var faktiskt lite nervös under kvällen då det knakade som värst i fönsterna, trodde inte dem skulle palla trycket. Men vaknade iaf med alla rutor hela!

Nu sitter jag och tittar på Arga Snickaren och busar med katterna. "Råkade" ju beställa lite kläder igår :D både till jul, nyår och allmänt! Så nu och tänkte att jag ska försöka hitta någon makeup som man kan ta på sig till nyår ^^ Tänkte mig nått i den här stilen xD ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar