fredag 27 december 2013

Legat på latsidan

Nämen vad jag legat på latsidan med skrivandet! :o Men har haft massa annat roligt att göra, har jobbat, bakat, sprungit sista svängen på stan och såklart firat jul med finaste familjen ^^ också jobbat lite mer :p

Har haft en riktigt bra jul, trots att den för min del bara varade på julafton, sen var jag tvungen att åka hem igen för att jobba. Men blev mycket julmys ändå ^^

Just idag är jag ledig, och har massor på schemat. Ska försöka städa här hemma, ska springa ner på stan och shoppa lite, klippa mig och börja packa inför Blekingeresan på måndag (: hittills har jag hunnit ta en sovmorgon (som var oerhört välbehövlig!), tränat på min nya yogamatta jag fick i julklapp -funkade finfint! och nu har jag precis kommit ut från duschen och satt igång en tvätt. Näst blir att gå ner med lite grejer i förrådet och hämta upp resväskan.

Nu är det väl bäst jag sätter fart. Kommer väl kanske nått mer inlägg ikväll när man är nyklippt ^^ får väl se vad det blir av den här kalufsen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar