tisdag 10 december 2013

Pysseldag

Då var man ledig igen då, har riktigt knas schema den här veckan..vet inte riktigt hur jag tänkte när jag la det xD men det får väl funka :p

Idag blir en pysseldag, ska åka och handla (förhoppningsvis julgardiner med), och hoppas även på att jag har tid att baka lite lussebullar och fixa med sista julklappen som jag skjutit upp länge nog :p ska nog också fira mini jul här hemma då jag har ett paket till Tage som är lite otympligt att ta på flyget på torsdag :p 

Nu sitter jag och kollar på Private Practice och försöker hålla Chessie ur julgranen (hon har fått för sig att man får klösa på den -är i stort behov av ny klösmöbel!). Längtar förbaskat till jul med..det är ju såå kul att ge bort presenter ^^ 
Komma dock vara lite tomt här innan jul då Tage åker redan på torsdag. Tur jag jobbar en hel del och att jag nu har katterna hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar