tisdag 3 december 2013

Pysselmåndag

Då var det snart slut på ledigheten för den här gången. Blev lite pysslande under dagen! Har bland annat planterat om alla våra plantor, städat köket och fixat födelsedagspresent åt en viss syster Andrea ^^ Har också varit en sväng på Vårdcentralen för blodtryckskontroll, som jag blev kallad till bara för att dem inte hade någon journal på mig :p (fast jag varit där en gång tidigare), hade iaf hälsosamma 120/70. Tog mig även ur soffan för ett litet träningspass idag, nu gäller det bara att hålla igång detta..

Såhär lagom mitt i natten kom Tage på att han skulle testa göra kolbullar xD första batchen blev väl si sådär, mest degig, men andra så blev det bättre. Men kan nog knappt jämföras med dem som är gjorda över eld.
Medan vi pysslade på med kolbullar i köket, gjorde Nima en visit i tomtebyn ;p


Nu ska jag nog fixa den näst sista julklappen och sedan bara softa innan det är dags att sova...behöver ju inte lägga mig riktigt än då jag jobbar kväll imorgon ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar