lördag 16 november 2013

Jobb, träning och chill

Vilken lång dag detta varit! Rätt skönt faktiskt. Började dagen med att kliva upp efter en kassa natts sömn ''/ somnade alldeles för sent, sen har jag inte kunnat ligga ordentligt då jag igår på något sätt lyckades låsa ryggen..kunde knappt vrida mig åt sidorna! Men idag är ryggen bättre (: Och efter några koppar kaffe på jobbet så var jag rätt så pigg.

Avslutade jobbdagen med lite städning, sen gick jag hem och tog mig en behövlig powernap..tror inte ens jag somnade till innan katterna flög omkring hejvilt och busade xD men tröttheten försvann ju! Sen har jag kollat runt vart alla mina beställda julklappar befinner sig, får nog många till veckan (: Sen var det jag som stod för middagen idag, blev kycklingfilé och tagliatelle (gick ifrån min diet lite idag och åt pasta ;) gott blev de!

Efter maten blev det lite farmande -ja jag sitter fast i Hay Day träsket -__- xD sen ryckte jag ta i mig själv och tränade lite, blev två pass på 16 resp. 22 min ^^ komma nog kännas imorgon ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt, ha det lite filmmys med popcorn och kanske en film,  eller något annat kul (:
Ska passa på att dela med mig av en rolig länk jag just sprang på; 'Reasons why kids don´t like Facebook anymore'  så sjukt roligt! xD

Bjuder på en gammal egobild idag, kommer väl någon nyare snart..tänkte jag skulle försöka skaffa mig en klipptid och sedan ta och färga håret, känner att jag vill ha lite mörkare nu till vintern ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar