söndag 3 november 2013

Happy Halloween

Jahapp då var snart denna helgen över med. Jag har spenderat den mestadels på jobbet, men igår festade vi till det lite xD Efter jobbet drog jag och Tage till affären, sen efter lite middag korkade vi upp vinflaskan :p lite senare kom Annica på besök innan vi drog oss ner till biostaden för att titta på Prisoners. Riktigt bra film -rekommenderas!


Började denna dagen med en lite promenad, körde ner till en parkering så jag slipper betala så mycket parkeringsavgift. Tog oss ett tag igår att lista ut vilken sida jag skulle stå på inatt..ville inte riskera mer böter, men jag klarade mig, alltså har jag äntligen fattat systemet med datumparkering xD

Vi har också frisläppt Chessie ett tag ur sin tratt, det var omtyckt! :p hon blir helt deprimerad typ när den är på, men hon blir också väldigt sur när man stoppar henne för att tvätta sig på magen :p så den fick åka på igen, så slipper vi passa på henne.

Nu ska det nog bara slappas i soffan fram tills det vankas jobb. Har varit duktig och gjort mig en sallad att ta med som lunch (: tycker jag sköter mig rätt bra i min "diet" :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar