fredag 1 november 2013

Äntligen utvilad!

Godmorgon! För ovanlighetens skull känner jag mig rätt så utvilad idag :D Det var ett tag sedan känns det som. Men igår var jag  allt annat än pigg, tror jag tog minst två powernaps under dagen, sedan somnade jag typ två timmar i soffan innan jag vaknade och la mig i sängen :p

Vi har precis medicinerat Chessie, fick med oss lite smärtstillande (vilket vi blev förvånade över, för det fick vi inte när vi kastrerade Nima), nu ligger Chessie och surar i sovrummet :p men det skulle nog jag med gjort om jag behövt ha en tratt på mig (vilket vi inte heller fick till Nima, Ejra Djurklinik verkar på de sättet lite mer professionella än Karlshamns Distriktsveterinärer).


Får väl se vad som hittas på innan jobbet, och vad som hittas på till helgen. Hade gärna spökat ut mig och festat lite imorgon, men tar emot lite då jag jobbar även söndag ''/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar