lördag 9 november 2013

God morgon!

Här vare morgonpiggt! Kan mest sannolikt bero på att jag somnade i soffan x antal timmar igårkväll efter att vi tittat på The Lone Ranger. Så ställde klockan rätt tidigt så jag har lite tid att städa här, tänkte ju ta friskvård igår, komma hem lite tidigare och hinna städa, men så fick vi en akutsökning precis i överrapportering som jag fick följa med på (: alltid spännande.

Men nu så har jag börjat plocka här, måste ju vara städat när man ska få finfrämmande ;p Andrea, Jonas och Lo kommer nämligen på besök!! :D

Annars i dagarna har vi försökt fixa upp lite tavlor här, lättare sagt än gjort! Kvittar om man köpt "betongspik"...dem bara förstörde tapeterna. Död åt betongväggar säger jag bara! >.< Vi fick upp två tavlor i hallen där det är tavelvänliga väggar :p

Fick även kul leverans häromdagen (: lite fint till mobilen och mig ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar