fredag 15 november 2013

Inbrott, städning och julklappar

Då var det snart dags att sova inför morgonpass imorgon. Men först må man ju se med egna ögon att Kevin åker ur Idol ;p

Har inte gjort så mycket innan jobbet ikväll, hann typ duscha och dega lite. Och lagom tills jag skulle vandra till jobbet knackar vaktmästaren på och säger att det varit inbrott i källaren inatt >.< så vi rusade ner för att se om vårat förråd blivit drabbat, men det var orört! Men man undrar ju hur dem kommit in? Det är nämligen portkod fram till nio på kvällen, sedan måste man använda nyckel för att komma in :s

På jobbet har det varit lugnt, hoppas det fortsätter så i helgen. Vi har fortsatt förbereda inför storstädet nästa vecka, och imorgon efter jobbet får jag ta med mig städandan hem :p måste ju hålla igång "städa en gång i veckan-tänket" :p  Det är märkligt vad skitigt det hinner bli på en vecka :s

Igår var jag flitig (med visakortet), nästan alla julklappar är inhandlade! :D Tänk vad skönt det är att nätshoppa, slippa trängas på stan med alla julstressade shoppare :p Så nu väntar jag på massa aviserings sms ^^ ska bli så roligt att få hem allt. Och för att inte tala om att de bort dem! Jag älskar att ge julklappar, tror faktiskt jag tycker det är roligare att ge än att få n__n


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar