tisdag 19 november 2013

Shopping och ny kulör

Min lediga dag har inte varit särskilt händelserik till att börja med, men framåt eftermiddagen så drog jag och Tage iväg på en liten tur till bl.a. Lillänge. Hämtade ut lite paket som innehöll några julklappar (: handlade som beordrat av Jonas och Andrea på Elgiganten och shoppade loss på Coop (roligaste vi handlade där var en ny blomma och nya dricksglas).

Hemma igen blev det middag och lite städning (krävs dock lite till ;). Sen har jag sagt hej då till min ljusa sommarfrilla, och sagt lagt till med en mysig vinterkulör ^^ är nöjd trots att det blev snäppet mörkare än jag tänkt mig, är bara glad att det inte är kolsvart. Nu är det bara en klippning som fattas (: men har redan bestämt vad det blir för färg till våren/sommaren 2014 n__n



Har btw haft min första (vad jag tror det var iaf) allergiska reaktion :o kom ut från duschen och verkligen brann i ansiktet! Var helt röd med sånna ilskna kanter att det omöjligt kunnat vara av för varmt vatten. Jag antar att det uppstod av duschtvålen ''/
Men nu ska jag bara fortsätta softa tills det är dags att sova, ska ju orka upp till jobbet imorn (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar