torsdag 31 oktober 2013

Veterinärsbesök och p-böter

Jahapp, klev upp tidigt på min lediga dag för att köra Chessie till veterinären för kastrering, öronmärkning och kloklippning. Kändes inte jättebra att lämna bort henne när hon ser ut så här

Helt förtvivlad!
Väl ute i bilen märkte jag även att jag fått p-böter >.< stod på fel sida gatan inatt...jävla skit! Hoppas jag snart får tag på en egen parkeringsplats!

Nu sitter jag här och dricker peppar/chilivatten xD blev lite smått inspirerad av allt diet/matprat på jobbet igår, så nu har jag hittat en jag själv ska följa ^^ och nej det är inte 5:2. Hade som varit trevligt att gå ner lite i vikt, är ganska stor skillnad på min nuvarande siffra och den för typ 2 år sedan -_- Om inte detta går käpprätt åt skogen så kommer jag väl posta lite hur det går (:

Men man kanske ska ta och lyfta sig från soffan och fixa lite, tex stryka gardiner på min nya strykbräda? Eller så slår man sig ner och ritar lite ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar