söndag 4 januari 2015

Jobb och packande

Idag gjordes sista passet innan en veckas ledigt, som kommer att spenderas nere i Blekinge (: Har varit ett par dagar med fullt upp att göra på jobbet, så ska bli skönt att pusta ut lite :p

Var ikväll iväg ut i skogen för att lämna lilla Otto på ett gnagarpensionat, man känner sig alltid så taskig när man lämnar djuren och åker iväg! Men Annica som driver pensionatet är rutinerad och trevlig (: så han får det nog bra.
Fick se ett fint norrsken när jag var påväg hemåt ^^ gick tyvärr inte att ta någon bild med mobilen, men fint var det! :D

Både igår och idag har jag packat för fulla muggar. Även hunnit städa och tvätta. Det enda som återstår nu fram till avresa 07:44 imorgon är att bada Zola, och imorgon packa henne och det sista, sedan beger jag mig tillsammans med kotte ut på rälsarna ^^ Nu tänkte jag fixa så att jag har tillgång till musik under resan, måste lägga Spotifylistor till Offline play (:

Jag sa ju innan att jag skulle visa lite bilder till från jul, men såg att det inte var så många. Men här kommer de iaf. Bilderna från nyår får vänta tills jag kommer hem, har inte orkat lägga över dem än xD





Haha, lite trött efter julmaten? ;p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar