måndag 29 december 2014

Shoppingdag med reafynd

Blev några timmars sömn efter nattens jobbpass, natten gick fasligt fort och kände mig bara liite trött framåt fyra..men en kopp kaffe på de så var det som bortblåst :p När jag kom hem var jag vaken en stund till och tänkte att jag skulle lägga en beställning på Fyndiq så att det kanske hinner fram innan jag åker till Blekinge, men det gick inte som planerat..har haft uppkopplingsproblem hela dagen, tydligen ComHem som har något trassel på tråden. Fick dock iväg min beställning lite senare ;p

Var ner en sväng på stan idag för att se om kappan jag hittade förra veckan var på någon rea..men icke! MEN..jag köpte den än då ^^


Strosade sedan omkring på andra affärer men blev rätt snabbt trött på läget med allt folk som bara ska trängas bland reaställningarna >.< Men hittade mig, innan jag gav upp, lite reafynd på Gina Tricot (:


En färgglad kofta till den här så blir det nog kanon ^^

Var ju på rean i Sollefteå en sväng innan jag åkte hem häromdagen med. Där köpte jag mig ett par mysiga byxor på Kappahl :)


Under kvällen har jag inte gjort mycket. Tog mig en powernap, och hade jag inte tvingat mig att sätta mig upp hade jag nog fortsatt sova genom hela natten xD Det tar på krafterna att pulsa i snön -för jädrar vad det snöat- bland shoppinggalna :p

Ser nu att bilderna inte blev riktigt bra, är rätt så gryniga. Men håller på att fippla lite med inställningarna till fjärrkontrollen, vad som passar bäst och så (:
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske fortsätta på min shoppingspree och köpa lite nagelgrejer, börjar ta slut här nämligen..måste bara kolla leveranstiden från stället jag ska beställa så det inte kommer lagom tills jag är borta :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar