tisdag 13 januari 2015

Pampering

Tog mig idag en snabb sväng på stan efter jobbet, kilade inom Make Up Store för att rådfråga lite om mineral smink, har tänkt gå över till de då jag känner att det jag använder nu inte riktigt funkar för min hy. Fick i alla fall massa tips, och blev visade deras matta mineralpuder..såg skillnad på nästan en gång, mycket jämnare resultat ^^

Så jag råkade komma därifrån med ett puder och en ny borste :D Hade nog kunna blivit mer och jag tillåtit mig att strosa runt och go bananas där inne xD men det är ju inte direkt billiga produkter!


Ska eventuellt ta och beställa Sheer Cover, men är osäker om det verkligen kan vara så bra som reklamen säger. Någon som har testat det??
Nu ska jag minsann få nån ordning, en gång för alla hitta ett smink jag är helnöjd med och som min hy tillåter. Är så torr, särskilt nu på vintern, så jag ser typ flagig ut ibland >.<
Men nu så ska denna sletna nuna få sig lite lyster xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar