måndag 26 januari 2015

Natthelg och bilbekymmer

Blev lite extra jobbat i helgen, många sjuka på jobbet och många sjuka småttingar till patienter. Men nu har jag avklarat ett dubbelpass och tre nätter. Nu är jag lite ledig till imorgon kväll då det blir en singelnatt. Är rätt så matt för tillfället, och fortfarande rätt trött i ryggen, men med lite mer vila går det nog till sig.

Imorse innan jag la mig för att sova satt jag en stund och försökte få någon tid att lämna in min bil på felsökning, den mår nämligen inte så bra ''/ till slut var jag så trött vid åtta att jag var tvungen att gå och sova innan jag fortsatte ringa runt. Till slut så fick jag en tid tisdag nästa vecka, så bilen blir stående tills dess (dock står den ju faktiskt i garaget nu ^^).
Blev ju lite dumt då jag lyckats byta bort dagens nattpass för att kunna åka och hämta Tage på flygplatsen ikväll..men det sket sig ju >.< jag får vänta vid busshållsplatsen på han istället :p

Som sagt så står bilen på sin garageplats nu! :D Tydligen bara jag som är känslig som tyckte det var trångt xD Hade mamma och pappa på besök igår och fick då parkeringshjälp, och då gick det ju faktiskt smidigt att komma in i rutan! Så det är väl bara att öva :p
Var iväg på Jula igår med och bilen fick sig ett par fälgar ^^ Så nu är lilla Febee pimpad ;p


Nu ska jag nog ta mig lite te och en film. Sedan städa undan det sista så det fint när Tage kommer hem ^^
Var förresten riktigt fin solnedgång alldeles nyss ^^ synd bara att man har dassiga träd mitt framför balkongen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar