fredag 16 januari 2015

Sjuk..igen

Har känt på mig någon vecka nu att jag har någon förkylning liggandes som bara väntar på ett bra tillfälle att bryta ut. Och mycket riktig så var jag dyngförkyld när jag vaknade efter nattjobb igår >.< bara krämpor här hemma med andra ord, svidande lungor, lätt hosta, feber och täppta bihålor. Sitter mest och degar i soffan, och då kan det kännas rätt så bra..men när jag kliver upp och går runt blir jag yr "/ särskilt igår när jag skulle ut och flytta bilen igår, var ganska vingligt xD men var i alla fall skönt med frisk luft.

Aja, jag var ju i alla fall frisk hela December xD har nog mycket klent immunförsvar!

Nog sjukprat, nu har jag fått gnälla av mig lite :p

Btw, någon kan ju gärna få komma och coacha mig hur man backar in på en trång parkeringsplats i ett trångt garage..känns så sjukt onödigt att stå ute på gatan när jag har en plats! Men när jag försökt så kommer jag för mitt liv inte in!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen/kvällen. Kanske slår på någon film :) hade dock suttit fint med lite godis till de, men jag får pimpla friggs sockerbalans istället xD

Ska passa på att tacka min syster Isabell för födelsedagspresenten ^^ hittade äntligen något väldigt bra på Stadium för presentkortet -har dessutom 50kr kvar ;)-  hittade nämligen ett hårband/bannband, så nu är jag riktigt varm om öronen när jag flyttar bilen ^^ särskillt om det ska fortsätta pendla såhär i grader, ena dagen 0/1+ , andra -20 :p plus all snö som kommit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar