lördag 17 januari 2015

Lördagstristess

Forsatt sjuk, feber som smått kommer och går tillsammans med lite yrsel. Men what ever.

Har varit riktigt uttråkad hela dagen, blir såå rastlös av att bara sitta pga feber och annat crap. Men idag trotsade jag sjukan lite och små plockade här hemma. Har bland annat vikt ihop julgranen -lite i senaste laget men-, dock fick ljusstakarna vara kvar på begäran av käre sambo ;p
Fick visserligen göra lite te pauser mellan plockandet.

Sen har jag även startat ett nytt försök att bli av med lite böcker. Har lagt upp tio st -for now- på Tradera ^^  Böckerna hittar ni HÄR.


Nu ska jag försöka mig på att vara lite kreativ. Har en längtan/önskan att vara kreativ med något nytt, men jag har inte bestämt mig om jag ska göra investeringen eller inte..återkommer vad detta är då jag bestämt mig ;p
Än så länge håller jag mig till pennorna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar