tisdag 13 januari 2015

Nyår

Lite senare än tänkt kommer iaf ett inlägg om nyår ^^

Jobbade på dagen på nyårsafton, så direkt då jag slutade halv tre så skyndade jag mig hem och packade ihop mig lite snabbt för att sedan åka iväg till nyårsfirandet hos mamma och pappa i Sollefteå (:

Möttes av ett glatt gäng -bestående av familjen (minus syster Bella) samt kusin med make från Stockholm- ^^ och god välkomstdrink. Gjorde mig iordning lite snabbt innan det var dags för trerätters middag.

Min outfit för aftonen (:

Den goda förrätten, vi var för glupska för att hinna ta kort på resten av middagen xD

Efter väldigt god mat började vi senare på ett parti Retro..ett väldigt långt parti! xD Riktigt roligt var de, nästan så vi missade tolvslaget :p Avbröt spelandet fem i tolv för att korka upp skumpan och lyssna på inringningen.
Ställde oss på altanen i bara strumplästena -all snö hade nästan smällt, bara is kvar- för att titta på lite fyrverkerier. Jag och Jonas försökte innerligt att fånga dem på bild :p Jonas lyckade rätt bra, är inte helt lätt.


Därefter satt vi mest uppe och pratade ett par timmar till innan det var dags för mig att lägga mig. Skulle nämligen upp och åka tillbaka till jobbet dagen efter!

Kan även meddela att den efterlängtade parkeringsplatsen jag fick 1/1 har fått stå tom >.< Glad i hågen körde jag ner i garaget för att parkera min bil...MEN tji fick jag! Jag får nämligen inte plats med min lilla Opel! Ska jag in på min plats kommer jag repa upp min eller grannbilen..eller bådas! Blir så trött -_-

Aja det var en liten sammanfattning av min nyårsafton ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar