tisdag 13 januari 2015

Blekinge visiten

Kom i söndags hem efter en vecka i Blekinge. Lämnade Östersund med -4 och nada snö kvar..kommer hem igen till -15-20 och MASSOR av snö xD nu har vintern kommit på riktigt! Tycker att sambon ska skynda sig hem så han med får lite vinter..som han suktat ;p <3


Första dagarna i Kyrkhult tog vi det mest lugnt, kollade på lite film och hängde mest med Tages familj :)
På torsdagen drog jag, Tage och Stefan till Kristianstad. Där hann vi springa lite på stan innan jag skulle iväg och träffa Moa, Sara och Emilie ^^ gubbarna fick vänta på bion sålänge ;p
Fredagen så gick den planerade festen av stapeln :p Riktigt roligt var det! Flängde runt överallt kändes det som för att hinna träffa alla :p Blev några  suddiga bilder från kvällen.

Don´t mind min supertaskiga hållning >.<

Ett suddigt gäng :p



Som sagt..sudd sudd sudd :p


Lördagen kan man säga var en riktig bakis dag, mådde inte särskilt bra på förmiddagen xD Men, det är ju självförvållat. Bara slöande i soffan med andra ord, men Egon susande runt knutarna ute :p
På kvällen kom Tim, Bella och yrvädret Julius på kaffe besök (:
Senare på kvällen ställde Egon till det ordentligt, dock drabbades nog inte vi värst då vi bara var strömlösa någon timme -blev mysigt med tända ljus ^^- men började ju ändå fundera på om tåget dagen efter skulle gå som det skulle! :o

Och sedan var det helt plötsligt söndag och dags för mig att dra hemöver. Kanske inte låter som jag gjort så mycket under min "semester", men jag är sjukt nöjd, har varit som en semester ska vara..bara ta det lugnt utan proppfullt med 'måsten' (: Jag tackar så hjärtligt för denna veckan!
Kom hem hyfsat i tid trots Egons framfart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar