måndag 22 december 2014

Mini julafton

Idag har jag minsann varit igång! Sov visserligen lite för länge -men å andra sidan ska jag väl ställa om inför nattjobb?- Drog sedan ner på stan det första jag gjorde för att köpa det sista för mitt julpyssel ^^ när jag kom hem igen gav jag mig på storstädet :D Vad skönt det är med ett rent hem xD Kanske borde storstäda oftare? Har dammsugit varje vrå, skurat golven och stökat om massor i gästrummet. Har bara toaletten kvar, men det får vänta tills imorgon!

Efter middagen hade jag och Tage minijulafton ^^ bytte våra paket då han åker ner till Blekinge. Jag gav han en tjocktröja och olje-vinägerbehållare som han önskat sig -ska tilläggas att det var viktigt med "metallpip" på dem ; p- Jag fick en riktigt fin tröja, mysig och varm ^^ också fick jag en vetevärmare :D


Nu så sitter vi och Morbergsglöggar ^^ han kan glögg han, riktigt gott :) och i brist på glöggmuggar fick det bli kaffekoppar xD

Vi ska väl snart slå igång en ny film och samtidigt pyssla klart lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar