lördag 6 december 2014

Jobba, träna, sova..repeat

Måste ju bli bättre på det här med bloggupdates! Går alldeles för långt mellan inläggen känner jag :p

För tillfället händer inte så mycket, ganska nyligen hemkommen från jobbet. Man kan ju säga att vi har vääldigt varierande tempo på vår avdelning :p idag har vi mest bara suttit, medans igår eftermiddag var det full rulle med bla intubering och dränagesättning. Blev väldigt många "first times" för mig igår..var första gången jag var med på både intubering (iaf av spädbarn) och sättning av dränage. Nyttigt och spännande att vara med på, men såklart hemskt och jobbigt för bebisen och familjen!

Ska väl alldeles snart lägga mig för att sova , upp för nytt jobbpass  05:40 och sedan lite gymträning efter jobbet (har faktiskt fått igång tränandet rätt så bra ^^) och förhoppningsvis hinna en sväng på Jamtlis julmarknad med :) Ska bara göra en lunchsmoothie till imorgon först.

Ni får alla sova så gott! Det ska iaf jag försöka mig på. I brist på andra bilder så kan jag rekommendera dessa som jag gjorde häromdagen, blev faktiskt väldigt gott ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar