måndag 1 december 2014

Första December

Då var vi inne i December igen! Märkligt att allt mellan vintrarna går så snabbt :p Har börjat få lite jul/vinterkänsla, men ändå inte på något sätt :s det är nått som saknas...kan det behövas lite mera snö? Eller en sats eller två lussebullar? :)

Började julstöka lite här hemma i fredags (: Åkte till Rusta och köpte äntligen den stora adventstaken jag velat ha så länge ^^ passade finfint i vårt stora vardagsrumsfönster!


Tog och packade upp granen med^^ I år kör vi med rosa kulor i granen..med matchande rosa julklappar :D
-btw även de nya gardinerna i bild-

Häromdagen pysslade jag ihop en adventstake, blev väl inte riktigt som jag tänkt mig..men mycket av mitt pyssel på senaste har jag inte blivit nöjd med, blir man kanske blind när man suttit med det så länge? Får lita på Tage som säger det ser bra ut..själv tycker jag det ser ut som något en femåring gjort ''/


I lördags var vi hem till kära syster med familj för att gratta lilla Lo på 3årsdagen ^^ Mycket trevligt var det med marknadsstros i kylan och glöggmys i värmen (: Fick även mina tuffsiga dreads fixade, så nu är dem som nya igen xD

Nu ska jag väl fortsätta att pyssla här hemma lite mellan varven..kanske köpa mig lite saffran så jag kan baka några lussebullar (: Någonstans i julstöket kanske jag ska hinna göra färdigt bilden jag började rita på under Halloween :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar