onsdag 10 december 2014

Musikhjälpen

Idag har varit en riktig slapp dag med massa Musikhjälpen tittande ^^ Älskar denna veckan på året då MH är igång igen! Dock hade jag gärna sett både Kodjo och Gina som fasta programledare, cause they rule! xD

Får ju ta och sprida mitt auktionsbidrag även här, det är så att jag knåpat ihop ett porträtt på självaste Linnea Henriksson som jag auktionerar ut här för att bidra till kampen mot spridningen av HIV.


Ännu inga bud, så jag antar att inga helhjärtade Linnea fans har sett den än? ;p Sprid gärna vidare vänner! ^^ Hade varit roligt att sälja iväg den for the good cause.

Nu ska jag fortsätta titta på Musikhjälpen, för snart kommer bästa Gina Dirawi in, också ska jag fortsätta knåpa lite på mina sista julklappar (: HA DE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar