söndag 28 december 2014

Mellan nätter

Har haft en riktigt trevlig och skön julhelg! Men nu är jag tillbaka bland arbetspassen igen :) tänkte iaf visa lite bilder från veckan :) några kommer i något senare inlägg då vissa bilder ligger på datorn :)

Börjar med fin bild från färden hem till mamma och pappa ^^ perfekt vinterdag med solsken över snön!

Sen tänkte jag framför allt visa upp pysslet som jag skrivit att jag hållet på med här, det har nämligen varit julklappar så har inte kunnat skiva så ingående eller visat vad det blev :p men nu så kan ni få se :)
Ett fotoalbum till Bella. 

En tavla till Andrea och Jonas, Andrea fick även en anordning för "Lost socks" men den glömde jag att ta bild på. 

Till Bella gjorde jag också en ljusstake av gamla böcker :)

Som sagt kommer det väl ett inlägg med lite andra bilder senare, orkar inte starta datorn just nu, ligger så skönt i soffan inlindad i min nya snugrug ^^

Sen hade jag ju även en överraskning främst till mina systrar ^^ i måndags var jag nämligen och besökte en tatueringsstudio, och efter si sådär en kvart gick jag därifrån med denna :D

Nu ska jag fortsätta slappa lite tills det är dags att dra iväg för ännu ett nattpass på Neo ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar