tisdag 23 december 2014

Dagen före

Jaha gott folk! Det är tydligen julafton imorgon! :o Jag som just ställt in mig  på att det är vinter, jag är inte riktigt mentalt redo för julafton tror jag xD Men jag har i alla fall alla julklappar och bullar klara :p
Nu är det bara en jobbnatt som ska avklaras innan jag får slira över skogarna hem till mamma och pappa för att fira jul ^^ Ska bli mysigt!

Igår körde jag iväg Tage till flygplatsen, och han lyckades pricka in att åka dagen då vintern kom på riktigt! Jisses vad det har snöat, och det bara fortsätter vräka ner :p
Men hoppas dem får en bra jul därnere trots snöfri mark ;) själv föredrar jag en riktigt vit och kall jul.

Nej nu ska jag fixa det sista här hemma innan det är dags att knata bort till jobbet för uppesittarnatt så får ni andra ha en bra uppesittarkväll ^^ GOD JUL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar