tisdag 9 december 2014

Between nights

Då har man varit vaken sisådär 1,5 timma efter första nattpasset av två. Har nu jobbat i ett sedan i onsdags, trodde det skulle kännas tyngre att ha så många pass på raken, men känns ändå rätt bra (:

Natten gick rätt så fort, första två timmarna spenderades på att titta på Musikhjälpen -hade nog gått ännu fortare om de sänts på tv hela natten- resterande av natten är lite konstigt att det gick så fort, har haft det riktigt lugnt och varit rätt så rastlös. Men blev lite provtagning framåt morgonsidan iaf. Och såklart piper akutsökare fem minuter efter att vi lämnat över till morgonpersonalen >.< andra gången det blir så xD Jag vill också springa på akutlarm! Var ett tag sedan nu :p

Sen jag vaknade har jag plockat undan lite här. Hängt upp det nya duschdraperiet, blev så leds att det bara låg där i hallen xD Har också börjat fixa med den näst sista julklappen ^^ bara hoppas på att jag hinner färdigt :p

Lär väl bli rätt så mycket stök idag..hoppas jag :p Vi är som lite av mästare på det här med att skjuta upp saker här hemma xD men lite blir det nog idag.

I fortsatt brist på nya bilder -måste verkligen bli bättre på att ta bilder..för hur kul är egentligen ett inlägg utan bilder?- så bjuder jag på en gammal selfie :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar