lördag 22 november 2014

Ryggproblem

Har råkat ut för ryggproblem, som så många andra. Tror att det är en lättare variant av ryggskott..och då vill jag absolut inte veta vad en svår variant innebär! Kan röra mig hyffsat fritt men gör ont i länden när jag böjer mig fram och vid vissa vridningar, samt när jag lägger tyngden på höger ben.
Men nu på förmiddagen har jag testat mig fram med lite olika träningsövningar och det känns bra, så ska nog börja lite smått på gymmet igen på måndag :)

Igår fyllde världens bäst Lo hela tre år! Synd att jag inte kan komma på hennes kalas idag då jag jobbar...men hon får ett till minikalas nästa helg när jag kommer för att gratta ^^ Hoppas hon får ett roligt firande idag iaf :)

Igår kväll var jag iväg på landstingsrevy med två kollegor. Riktigt trevligt och jisses vad bra dem va! Man önska man var så bra som dem på att sjunga så man kunde var med och göra nått sånt skoj ^^ får nöja mig med att skråla för Tage här hemma xD

Nu sk jag göra en middagssmoothie för medtag till jobbet, sedan börjar de bli dags att göra sig iordning för att knata iväg :)

-tror inte min ryggrad är såhär rak och fin xD skulle kanske behöva besöka kotknackarn?-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar