onsdag 1 augusti 2012

Slappande innan arbete

Oj, har inte skrivit på några dagar! :o men dem dagarna har varit rätt lugna. Förutom lördagen då jag och Frida var ut i parken ;p mycket trevligt!!

Annars har det blivit mycket slappande i soffan framför olika os grenar, senaste två tre dagarna har det såklart varit bågskyttet man sitter bänkad framför. Har blivit riktigt sugen på att börja skjuta igen! Blir att ta upp det när man kommer hem :D

Nu sitter jag återigen och tittar på bågskyttet, efter en härlig dusch. Nu blir det bara slöande tills det är dags att trampa iväg till jobbet! Får se om jag har samma "tur" som igår när jag skulle hem, såfort jag satte mig på cykeln började det ösregna >.<

2 kommentarer:

  1. Hur gick det för Sverige i bågskytte?

    SvaraRadera
  2. oj! vad långsam jag var att se din kommentar xD det kunde gått bättre, vi hade bara en skytt, och hon åkte ut ganska tidigt..men ändå bra skytte (:

    SvaraRadera