måndag 27 augusti 2012

Mini roadtrip..

...jämfört med den som ska göras på onsdag :p jag, syster Andrea och systerdotter Lo har nämligen varit i Kramfors på DollarStore idag ^^ blev inte lika mycke inhandlat som jag tänkt då de inte hade allt jag sökte. Men hittade; nya bordstabletter (kommer bild när de väl ligger på bordet ;), hårfärg, hårspray, body lotion, rengörings grejer till bilen och målardukar.

Efter DollarStore var vi hemma hos en kompis till Andrea, en liten playdate för Lo och kompisens son Hugo (: sen bar det iväg hem igen.

Hemma har det inte hänt mycke, har typ bara slappat. Jag och Andrea skulle ut och springa då mamma och pappa kommit hem så de kunde vara barnvakt, men det har typ blåst storm här hela dagen! Inte så lockande att gå ut i >.< hoppas på bättre väder imorgon!

Annars har vi mest glott på tv, och jag har färgat håret :D får se hur det blir när det torkat, bild kommer imorgon ^^

Nu är det nog snart dags att sova tror jag...imorgon väntar en runda på stan, och packande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar